» » » Adım Adım Komplo 2009 (Türkçe Dublaj)

Adım Adım KomploAlıcıları rast gele seçilmiş olarak gönderilen hediye bir telefon. Bu telefonun en büyük özelliği ise tüm sistemlerin dışında bağımsız olarak çalışması ve bigi sahibi olması. Hükümetlerin bu telefonu almak için birbiriyle yarışır. Genç yönetmen Greg Marcks‘ın 3. filmi olan Echelon Conspiracy'in başrollerinde Shane West, Edward Burns, Ving Rhames ve Martin Sheen‘i görüyoruz.
FİLM ADIAdım Adım Komplo
YAPIMI2009 - ABD
TÜRAksiyon,Gerilim,Gizem
SÜRE105 dak.
YÖNETMENGreg Marcks
OYUNCULARShane West,Ving Rhames,Edward Burns,Martin Sheen,Tamara Feldman
SENARYOKevin Elders,Michael Nitsberg.
YAPIMCISteve Richards,Stephen Bender
DİĞER ADIThe Gift
VİZYON TARİHİ2009

About Teknik Elektrik

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply